Harikalar diyarı , lunapark..

Psikologların söylediği kadar kolay olsaydı ,çocukluk günlerime geri dönmek isterdim.Sorumluluk düşüncesinin yerleşmediği o günlerde, eğlenmek ,küçük şeylerden mutlu olabilmek çocukluk yıllarımız da daha bi kolaydı sanki.En çok eğlendiğim yer lunaparklar dı.Lunaparktayken kendimi bambaşka bir gezegende hissederdim.Babam gitme vakti geldi dediğinde, küser surat yapardım eğlenceli günün sonunda.Dönmedolaba bindiğimde en tepede durduğunda uçma duygusunun verdiği  müthiş  keyifi hissederdim.En çok güldüğüm ise çarpışan arabalara koca insanların binmesiydi.İri cüsseleriyle çarpışmanın etkisi halice daha etkili oluyordu,sinir olurdum.

Eskisi gibi halkayla sigara yakalama,hedefi vurduğunda peluş oyuncak kazandıran oyunları göremedim ne yazık ki.Günümüzde avmlerde bulunan eğlence merkezlerine bir kayışta olsa,lunaparklar bayramlarda cıvıl cıvıl çocuk sesleriyle şenleniyor.Yanınıza yeğeninizi alarak, yada arkadaşınızla bir uğrayın derim.Yaşadığımız bu sıkıntılı günlerde biraz eğlence,biraz tebessüm etmeye ihtiyacımız olduğunu düşünüyorum.










Yorumlar

Popüler Yayınlar