Büyüleyici bir yolculuk, Kaçkarlar

Tatil zamanı geldi,çoğumuz nereye gitsek diye düşünüyoruz.Yaz sezonu deniz-kum-güneş üçlüsüne bir seferliğine ara verip Karadenizin cennet gibi güzelliklerini görmeye ne dersiniz.

2010 yılı yazında yaptığım Trans Kaçkar seyahatimden bazı kareleri yayınlayarak bu eşsiz coğrafya hakkında sizi nasıl güzelliklerin beklediğini göstermek istedim.

Yaptığım bu maceralı gezi; zorlu yürüyüşleri,sürekli yağmur yağması eksik malzemeler nedeniyle biraz problem olmasına rağmen, bu gezi kelimenin tam anlamıyla muhteşem geçti.

Bende fotoğraflardan bakardım , bir gün giderim diye hep ertelerdim , siz öyle yapmayın en kısa zamanda bu güzelliği yerinde görün mutlaka.Bu masalsı büyüleyici manzaralar size bir haftalığına da olsa apayrı bir gezegene seyahat gibi gelecektir.

Bölge insanının sıcaklığı , gerçek Laz halkını ( tüm karadeniz sahilinde olanlara laz deniliyor bunun yanlış olduğunu öğrendim.) lazca türküleri ,yaylalardan yükselen tulumun sesini dinlemek müthiş derecede keyifliydi.

Dönüşte dağda yürüyüş yaptıktan 4 saat sonra, İstanbul'a havaalanında indiğimde bir şok yaşadım.Sakin, huzurlu cennet gibi bir yerden, biranda kaosun hakim olduğu şehre adepte olmak bir haftamı aldı.
Sözün kısası ; bu sefer bir değişiklik yapın ve büyüleyici cenneti yerinde görün.















Yorumlar

Adsız dedi ki…
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Erdem KAŞIKÇI dedi ki…
Bu yorum yazar tarafından silindi.

Popüler Yayınlar