Boğazda Cumhuriyet coşkusu

Cumhuriyetimizin 89. yıldönümü boğaziçinde çoşkuyla kutlandı.Her yıl İbb'nin organize ettiği havafişek ve ışık gösterisine çoğuna katılmışımdır.Her çekimimi farklı noktalardan yaptım.Bu sene Swissotel de gerçekleştirdim.Konum olarak tam istediğim gibi olmasada güzel kareler yakalayabildim. Bu gösterilerin benzeri Avustralya ve Yeni Zellanda da yılbaşı gecesi gerçekleştiriliyor.Bu görüntüler bir çok görsel medyada yayınlandığından ülkelerin tanıtımı oluyor.Sırf bu gösteriyi izlemek için insanlar tatile gidiyor. İstanbul gibi bir dünya kentinin de böyle bir gösteriye üstelik Cumhuriyet bayramı kutlaması olarak düzenlenmesini çok önemli buluyorum.Yaklaşık 15 dakika süren gösteriyi izlerken büyülenmemek elde değil.
Bu gösterinin FSM köprüsünde de düzenlenmesi iki köprüde aynı anda yapılması biraz hayalperestlik olsada gerçekleştiğini düşünüyorum da muhteşem olurdu.Bir çok insanın sahillere dolup izlemeleri , fotoğraf çekerek bu anları ölümsüzleştirmeleri, Cumhuriyeti kuranlara saygı anlamında bu görsel şölenin çok değerli bulduğumu söylemek isterim.Gidemeyenler yada tekrar görmek isteyenler için bazı fotoğrafları paylaşmak istedim.Cumhuriyet Bayramınız kutlu olsun.







Yorumlar

Popüler Yayınlar