Fotoğraflarla bir yıl böyle geçti

Yoğun geçen bir yılın son günlerine sayılı günler kaldı. Hepimiz yani yılda, yeni ümitler ,yeni hedefler , yeni hayaller peşinde koşacağız. Acısıyla tatlısıyla, bir yılı geride bırakıyoruz.2013 benim açımdan verimli bir yıl oldu. Işığın peşinden koşturmaktan hiç yorulmadan büyük keyifle 'AN' ın peşinde hayatı vizörden bakarak aktarmaya, sizlerle paylaşmaya gayret ettim.

Aşağıdaki fotoğrafların tamamı İstanbul'da çekildi. Çok farklr yerlerine girip çıktığıım şehr-i İstanbul'da fotoğraf çekmek o kadar büyük keyif ki tarifi yok bu duygunun.

İstanbul'un güzelliklerini ön plana çıkarmaya çalıştım hep.Bazılarınız çok şaşırdı burası İstanbul mu? diyen çok oldu:) Bu şehir her köşesinde farklı süprizler sundu hep. Dünyanın incisi, şehirlerin sultanı olanŞehr-i İstanbul'a katkım olduysa ne mutlu bana.

2013 yılında İstanbul'da çektiğim fotoğrafları beğeninize sunuyorum. Yeni yılda herkese sağlık, huzur, umutlarının gerçekleştiği ,sevdikleriyle birlikte nice yıllar diliyorum.



























Yorumlar

Unknown dedi ki…
Harika ������

Popüler Yayınlar